Sherlock Holmes: The Awakened remake - recenze, HW požadavky a více | Kroketa.cz

PC Gamer8
Vortex7
Xboxweb8
Zing7
7.2

Recenze

„  Je obdivuhodné, že Frogwares dokázali během války a za jediný rok znovu vdechnout život jedné ze svých klasických adventur. Skromně hru nazývají remakem, ale podle mě je něčím mnohem poctivějším. Na druhé straně ale vsadili autoři na jistotu, opírají se o osvědčené základy posledních dílů a nepřináší nic nového na poli technologie nebo objevného na poli hratelnosti. Ale co bychom také mohli chtít za tak krátkou dobu. Výsledkem je poctivá hra, která by ale podle mě mohla udělat tečku za touto érou sherlockovských adventur. “

„  Sherlock Holmes: The Awakened je ideální kombinací věrného remaku hry z roku 2007 a pokračování, které navazuje na předešlý počin Chapter One. Malebný ostrov je zaměněn za hororové kulisy inspirované podsvětí, okultem a především H. P. Lovecraftem, do nichž je zasazen na první pohled jednoduchý případ, který se postupně rozplétá přes celý herní zážitek. Od hry tak můžete čekat to, co lze odtušit: skvělé prozkoumávání místa činu, činění dedukcí skrz zjednodušený model i hádanky, které vám ve světě halucinací dají chvilku zabrat. Skvělou příběhovou zápletku a zábavný herní model tak kazí jen animace postav, které pravděpodobně v důsledku nedostatku času vypadají nepřirozeně, naopak grafika si stále zachovává svou realistickou stránku se stylizací. Dohromady tak Sherlock Holmes: The Awakened potěší širokou sortu hráčů: ty, kteří hledají věrnou interpretaci původního díla, stejně jako ty, kteří hledají další dobrodružství v s mladým Sherlockem i příznivce atmosféry z děl H. P. Lovecrafta. “

„  Sherlock a Cthulhu je kombinace, která funguje až překvapivě dobře. Jako obvykle, po stránce příběhu, atmosféry a cutscén vývojáři z Frogwares rozhodně nezklamali. Stejně tak však přetrvává jejich největší slabina v podobě technického zpracování, jež zaznamenalo spíš krok zpátky než kupředu. Nic to nemění na tom, že se stále jedná o skvělý zážitek, který lze fanouškům žánru bez váhání doporučit. “

Zdroje

Fdsjid dnijnd ceihxi cxei jxs jcd jkcdc kdbukfbudcbuv suxjvcsuv cdsvu cvudjcv uv cjvc x fcd hb cbdukk sbxc c febbufebs cen loce idc iec hicb ik cvbik vbiksxbiksbk dz c dsu i eki hdfd edbdc uecvuvc duvcdvcujv a taj hsne se ferzd g uuzvdsv is dfubdcui gcf.
© 2 0 2 3    K r o k e t a . c z    a    u v e d e n é    z d r o j e
P L A T Y P U S    W E B E N G I N E    1.0