Diablo IV - recenze, HW požadavky a více | Kroketa.cz

PC Gamer8.5
Vortex8
Indian-TV8
Zing9
8.4

Recenze

„  S Diablem IV jsem navázal velmi nevyvážený vztah, kdy jednou převažovala láska a podruhé čiré nepochopení. Pořád je nutné mít na paměti, že nároky, které na hru kladu, patří k těm nejvyšším a hra rozhodně neselhává v ničem tak fatálně, aby na to bylo nutné kategoricky poukazovat. Pokud máte v úmyslu strávit v Sanctuary několik desítek hodin, projít příběhem a většinou vedlejšího obsahu v nijak hektickém tempu, čeká vás i přes chyby a určitá designérská rozhodnutí velmi příjemný zážitek. Dílčí nedostatky stromu schopností nebo vkrádající se opakování stále stejné rotace kouzel či útoků je něco, co mě skutečně dohnalo až v poslední fázi hry, ale pořád můžete zkoušet experimentovat a hledat něco, co je zábavnější. V tom hra neklade žádné překážky a reset skillů stojí jen vyslovené drobné. Pokud však kupujete hru s tím, že ji chcete skutečně vytěžit a „donekonečna“ hrát a hledat zlatý grál v podobě té nejlepší možné výbavy, nemyslím, že vás v současné podobě může Diablo IV uspokojit na příliš dlouho. O všem rozhodne další obsah a péče ze strany vývojářů, jinak ale rozumím stížnostem na možnosti a komplexnost třeba v porovnání s Path of Exile. “

„  Diablo IV přináší promyšlenější příběh, temnější atmosféru a krásný otevřený svět. Z předchozích dílů série si bere od každého trochu a přináší tak to nejlepší z každého dílu, ač bez viditelné inovace. Diablo IV stále má své chyby a pro někoho bude až moc jednoduché, přesto přináší svojí hratelností zábavu na dlouhé desítky hodin. “

„  Dechberoucí pokračování série a audiovizuální skvost, který vás chytne do svých pařátů a nepustí. Povinnost pro každého fanouška ARPG žánru a velmi vhodná volba pro nováčky. Návyková hratelnost spolu s velice rozsáhlým světem náramně připravuje půdu pro zábavnou endgame smyčku. Nadprůměrný příběh na poměry žánru je pouhou třešničkou na dortu, kterého by měl každý ochutnat alespoň kousek. To vše sráží nedostatky inventáře, kůň, občasné technické potíže na PC a přepálené ceny skinů. “

Zdroje

Fdsjid dnijnd ceihxi cxei jxs jcd jkcdc kdbukfbudcbuv suxjvcsuv cdsvu cvudjcv uv cjvc x fcd hb cbdukk sbxc c febbufebs cen loce idc iec hicb ik cvbik vbiksxbiksbk dz c dsu i eki hdfd edbdc uecvuvc duvcdvcujv a taj hsne se ferzd g uuzvdsv is dfubdcui gcf.
© 2 0 2 3    K r o k e t a . c z    a    u v e d e n é    z d r o j e
P L A T Y P U S    W E B E N G I N E    1.0